Live εικόνα Αθήνας από το Αστεροσκοπείο Πεντέλης

Σχεδόν αίθριος
28.7 °C 31%
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Κόσμος
Προσαρμοσμένη αναζήτηση Google
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

«Ανθρώπινο λάθος ή σκόπιμη πράξη» - Τι δείχνει η έκθεση για την συντριβή του Dreamliner της Air India
Ημερομηνία: Σήμερα 12/7/2025, 10:56 - Εμφανίσεις: 9



Όπως προκύπτει από προκαταρκτική έκθεση, η τροφοδοσία καυσίμου στους κινητήρες του αεροσκάφους της Air India που συνετρίβη τον περασμένο μήνα φαίνεται να διακόπηκε λίγο έπειτα από την απογείωση.

Όπως προκύπτει από την έκθεση του Γραφείου Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων της Ινδίας (AAIB), οι διακόπτες στο πιλοτήριο του Boeing 787 Dreamliner που έλεγχαν την τροφοδοσία καυσίμου μετακινήθηκαν στη θέση «CUTOFF» (διακοπή).

Στην έκθεση αναφέρεται: «Οι διακόπτες διακοπής καυσίμου των κινητήρων 1 και 2 μετακινήθηκαν από τη θέση RUN στη θέση CUTOFF ο ένας μετά τον άλλο με χρονικό διάστημα ενός δευτερολέπτου.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Οι κινητήρες N1 και N2 άρχισαν να μειώνονται από τις τιμές απογείωσης, καθώς διακόπηκε η παροχή καυσίμου στους κινητήρες».

Preliminary report for Air India is out.

Here are main excerpts: – 08:08:42: Engine 1 and Engine 2 fuel cutoff switches transitioned from RUN to CUTOFF position one after another with a time gap of 01 secgoogletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m2"); }); – In the cockpit voice recording, one of the pilots is heard asking the… pic.twitter.com/GuOetCXOBW — aircraftmaintenancengineer (@airmainengineer) July 11, 2025 Οι πιλότοι παρευρίσκονταν σε σύγχυση Μετά, επικράτησε σύγχυση στο πιλοτήριο.

Στην ηχογράφηση ακούγεται ένας από τους πιλότους να ρωτά τον άλλο γιατί «έκοψε».

Ο άλλος πιλότος απαντά ότι δεν το έκανε.

Η 15σέλιδη έκθεση δεν προσδιόρισε ποια σχόλια έγιναν από τον κυβερνήτη της πτήσης και ποια από τον πρώτο αξιωματικό.

Ένας από τους πιλότους έκανε μια κλήση «mayday, mayday, mayday» λίγο πριν τη συντριβή.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Και οι δύο πιλότοι ήταν έμπειροι, με περίπου 19.000 ώρες πτήσης μεταξύ τους, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων από 9.000 με το 787.

Πώς λειτουργούν οι διακόπτες Η αλλαγή στη θέση cutoff διακόπτει σχεδόν αμέσως τους κινητήρες και χρησιμοποιείται συνήθως για να σβήσουν οι κινητήρες όταν το αεροσκάφος έχει φτά...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Κόσμος"
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Κόσμος"
ARTICLES
· White mushrooms: Properties and benefits
· Narcissistic Personality Disorder: Understanding the complexities
· Ford to Construct Europe's Largest Battery Plant in Turkey Under New Deal
· Redesigned 2023 Peugeot 508 model to be revealed on February 24th, 2023
· BMW: Premiere for updated BMW X5 M Competition and X6 M Competition
· Ford Mustang Mach-E with lithium iron phosphate (LFP) batteries
· How to fix error: Either there is no default mail client or the current mail client cannot fulfill the messaging request. Please run Microsoft Outlook and set it as the default mail client.
· Omega-3 fatty acids and their health benefits
· Samsung Galaxy S23 Ultra review
· Netflix has extended its crackdown on password sharing from Latin America to Canada, New Zealand, Portugal, and Spain
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος
28.7 °C 31%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2025 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies